Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad www.skylineilukliinik.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Skyline Ilukliinik OÜ. (edaspidi Veebipoodvahel kaupade ja teenuste ostmisel.2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.skylineilukliinik.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.3) Skyline Ilukliinik OÜ jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.skylineilukliinik.ee müügitingimuste sektsioonis.

2.  Hinnainfo

1) Kõik Skyline Ilukliinik OÜ toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (14 päeva pärast tellimuse vormistamist).

3) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Skyline Ilukliinik OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

4) Skyline Ilukliinik OÜ jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

3. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted/teenused ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv teenuse kohaletoimetamise viis (ise järgi tulemine). Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu, krediitkaardiga või arve alusel 48 tunni jooksul. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt ning vastav info saadetakse ostja e-maili aadressile.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Skyline Ilukliinik OÜ arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

4) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 9:00−17:00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14:00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub Skyline Ilukliinik OÜ andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Skyline Ilukliinik OÜ poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Skyline Ilukliinik OÜ -le tasuma Kauba/teenuste eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 72 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Skyline Ilukliinik OÜ pangakontole.

4) Kinkekaarti/teenuse kupongi saab osta Skyline Ilukliinikust (sularaha või kaardiga makstes) või http://skylineilukliinik.ee kodulehelt, kasutades selleks pangalinki (SEB, LHV, Swedbank, Luminor, Coop) maksta saab eurodes. Skyline Ilukliinik OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Skyline Ilukliinik OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

5. Kohaletoimetamine


1) Kinkekaardi/protseduuri kupongi kätte saamiseks on 2 moodust, mille saate ise valida e-poest: saadame e-postile pdf-na või tulete ise järgi (oleme avatud e-r 10:00-19:00 ettebroneerimisel- Skyline Ilukliinik, Lasnamäe tänav 4b, Tallinn).
1.1 Toote tellimusel annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kauba postitame Itella Smartpost ning Omniva pakiautomaatidesse. Postikulu on 3€ (hind sisaldab käibemaksu).
1.2 Eestisisesed saadetisi töödeldakse 2-4 tööpäeva jooksul alates tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. Tellimuse jõudmine kliendini võib aega võtta kuni 14 tööpäeva olenevalt toote saadavusest.
1.3 Skyline Ilukliiniku epood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Skyline Ilukliinik OÜ ei saanud mõjutada ega ette näha.

2) Kinkekaarti ei tagastata (välja arvatud seaduses ettenähtud juhul kus ostmisel E-poest on tarbijal õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kinkekaardi kättesaamise päevast) ja seda ei saa vahetada rahaks.

3) Kinkekaart kehtib 6 kuud alates ostukuupäevast ja see on märgitud kinkekaardile (soetades kinkekaardi/prtoseduuri arvega, siis loeme kinkekaardi kehtivusajaks arve tasumise kuupäeva). Kehtivusaja ületanud Kinkekaarti ei ole võimalik kasutada ning Kinkekaart annulleeritakse.


6. Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Tarbijal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama VÕS § 53 lg 4).

2) Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalsiltide ja –lipikutega. Toodet kahjustamata eemaldatavate originaalsiltide- ja lipikute puudumine ei välista asja tagastamisõigust, kuid Kliendil tuleb need tagastatud toodete juurde lisada. Tasaarvestamiseks saadab Müüja Kliendile tasaarvestamise avalduse Kliendi poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Kliendil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks sõltumatu ekspert.

3. Müüja tasub ekspertiisikulud ainult siis, kui tegemist on temapoolse veaga. Kui ekspertiis selgitab, et toote defekt on tekkinud Kliendipoolse ebaõige kasutamise tulemusena, peab ekspertiisikulud maksma Klient.

4) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab SIIT. ning saata see aadressile info@skylineilukliinik.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

5) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

6) Skyline Ilukliinik OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7. Vääramatu jõud

1) Skyline Ilukliinik OÜ ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Skyline Ilukliinik OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Skyline Ilukliinik OÜ on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmete kasutamise keelamiseks saatke e-kiri aaadressile info@skylineilukliinik.ee

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

8. Pretensioonide esitamise kord

1) Skyline Ilukliinik OÜ vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Skyline Ilukliinik OÜ poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Skyline Ilukliinik OÜ ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Skyline Ilukliinik OÜ

5) Skyline Ilukliinik OÜ ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@skylineilukliinik.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda Skyline Ilukliinik OÜ ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Skyline Ilukliinik OÜ ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Skyline Ilukliinik OÜ ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Skyline Ilukliinik OÜ on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Skyline Ilukliinik OÜ pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.